Commerciële Teksten Schrijven

Reclamefolders, commerciële e-mails en offertes zijn erg belangrijk in het verkoopproces. Ze zijn letterlijk het visitekaartje van het bedrijf en moeten op een positieve manier de aandacht trekken. De klant moet geprikkeld worden om te reageren en te kopen. Wil jij overtuigende commerciële teksten schrijven? Wil jij koopmotieven omzetten in klantvoordelen, zodat je maximaal effect bereikt? In deze training leer je doel en doelgroep van de tekst te analyseren en je schrijfstijl hierop aan te passen. Zo schrijf jij commerciële teksten die blijvend overtuigen.

Jouw resultaat
Je kunt doel, doelgroep en koopmotieven vaststellen
Je schrijft wervend en aantrekkelijk
Je schrijft gericht op de doelgroep
Je weet hoe je de lezer aanspreekt en tot actie overhaalt
Aanpak
Schrijven is vooral veel oefenen. Dat geldt ook voor het schrijven van commerciële teksten. Daarom ga je in de training veel aan de slag met schrijven. Hierbij gebruik je teksten en voorbeelden vanuit je eigen werk. Dat maakt het makkelijk om wat je leert direct te gebruiken. Je krijgt met oefeningen inzicht in doel, doelgroep en het vertalen van koopmotieven in klantvoordelen. Voorafgaand aan de training geef je aan wat je lastig vindt bij het schrijven van teksten. Je stuurt ook een tekst mee die de trainer bekijkt. In de training komt de trainer terug op jouw tekst en intake. Hij geeft specifieke feedback op de punten die jij graag wilt verbeteren. Zo weet je zeker dat deze training veel voor jou oplevert.

Populaire IT trainingen

Comments

Give a comment