Inleiding Opzetten praktisch personeelsmanagement

Inleiding Opzetten praktisch personeelsmanagement

Inleiding Opzetten praktisch personeelsmanagement

Als ondernemer en leidinggevende ben je verantwoordelijk voor het personeelsmanagement en heb je de nodige ervaring opgedaan. Je wilt het goed aanpakken en houvast krijgen. Daarnaast vind je het belangrijk om effectiever te opereren in lastige situaties. Een groot deel van je tijd moet je besteden aan het ontwikkelen van personeelsmanagement en sturing geven aan je medewerkers, aansluitend op de strategie van de organisatie. Dan heb je behoefte aan praktische ondersteuning, aan het vergroten van je kennis en vaardigheden om daar gestructureerd invulling aan te geven. Je wilt eigenlijk komen tot een personeelsmanagement dat voor iedereen helder, effectief én geaccepteerd is. Als dit jou aanspreekt, dan is deze cursus voor jou hét instrument om in korte tijd een professionele verbeterslag te maken. Sluit dit aan bij jouw leerwensen? Schrijf je dan direct in.

Voor wie is de training Praktisch Personeelsmanagement?
Deze cursus is specifiek afgestemd op ‘niet-P&O-deskundigen’ met enige praktijkervaring. De deelnemers zijn ondernemers van kleine en middelgrote bedrijven, of medewerkers die verantwoordelijk zijn voor het personeelsmanagement.

De officemanager, secretaresse of administrateur die personeelszaken in zijn of haar takenpakket heeft of krijgt,
De ondernemer of partner met een groeiend bedrijf waar behoefte is aan een beter personeelsmanagement,
De (beginnend) personeelsmanager met een niet-specifieke personeelsmanagement-opleiding,
De middle manager die meer aan personeelsmanagement moet gaan doen.
Je ervaart dat je steeds meer aandacht moet besteden aan de organisatie, samenwerking, leidinggeven en het ontwikkelen van praktische procedures en structuren om de organisatie soepel te laten verlopen.

Wat ontwikkel ik?
De cursus geeft inzicht in de wijze waarop jij een gedegen personeelsmanagement kunt opzetten. De structuur, cruciale succesfactoren en valkuilen worden duidelijk. Daarnaast is er ook aandacht voor de psychologische kant. Je leert op twee niveaus:

Je persoonlijk functioneren: versterken van kennis, bevorderende overtuigingen en vaardigheden.
Jouw organisatie: kennis, aanpakken en instrumenten waarmee je een effectiever personeelsmanagement kunt voeren.

Populaire IT trainingen

Comments

Give a comment